Hotelové potreby

Úspešný a návštevníkmi obľúbený hotel nerobí úspešným a obľúbeným zďaleka len profesionálny a v komunikácii s hosťom zdatný personál. Do úrovne služieb sa totiž premieta tak starostlivosť o spoločné priestory i priestory jednotlivých izieb a ich vybavenie, ako trebárs aj schopnosť prevádzkovateľa ubytovacieho zariadenia operatívne reagovať na najrôznejšie situácie, ktoré môžu nastať. Zatiaľ čo napríklad upratovacie vozíky, prepravné vozíky na znečistenú posteľnú bielizeň či dávkovače mydla na toaletách a v kúpeľniach patria k základným hotelovým potrebám, trezory na izbách, skrinky prvej pomoci – minibary – a zahradzovacie stĺpiky môžu byť iba vítaným bonusom. Myslieť na všetko sa jednoducho vypláca aj v hoteliérstve. Hosť, ktorý sa napríklad počas svojho pobytu ocitne v izbe, ktorá aj vďaka dokonale vyžehlenému interiérovému textilu dýcha starostlivou údržbou, bude určite odchádzať spokojný. A pravdepodobne sa tak znovu vráti.