Pri hodnotení hotelovej kúpeľne sa stretávajú vysoké nároky hosťa s nulovou toleranciou k nedostatkom. Kúpeľňa v hoteli musí vo všeobecnosti spĺňať vyššie štandardy ako tá bytová. Estetický zážitok by sa tu mal snúbiť s pocitom čistoty, tepla a pohodlia. Hotelová kúpeľňa je malým, súkromným wellness centrom, pričom jedným z najvýznamnejších faktorov komfortu sú práve jej textílie.

O tom, že emócie, ktoré v hosťoch vyvolá zariadenie kúpeľne s dôrazom na uteráky a osušky vypovedajú dlhoročné skúsenosti i opakované prieskumy hotelierov a nezávislých spoločností.

kúpelňa

Predstavte si sami seba, ako vstupujete do hotelovej izby. Zastanete na prahu, vdýchnete jej atmosféru, pokocháte sa pohľadom na dokonale ustlanú posteľ. A čo urobíte potom? Vojdete dnu a prechádzate rovno k dverám do kúpeľne…

Z opakovaných prieskumov najúspešnejších svetových sietí hotelov vyplýva, že hotelová kúpeľňa je na prvých priečkach spomedzi faktorov ovpyvňujúcich spokojnosť hotelových hostí. Drvivá väčšina ubytovaných hodnotí zariadenie práve na základe dizajnu a funkčnosti kúpeľne. Popri estetickom zážitku sú dôležité také parametre ako čistota, pohodlie a praktickosť.

kúpelňa uteráky

Štúdia Xeros z roku 2016 preukázala, že takmer tretina príspevkov v online recenziách komentuje stav uterákov v hoteloch. Ako najdôležitejšie faktory spokojnosti boli identifikované kvalita, čistota a opotrebovanie kúpeľňových textílií. Viac ako 50% negatívnych recenzií získali hotely práve kvôli špinavým uterákom a osuškám. Odpudzujúce pre potenciálnych zákazníkov boli predovšetkým fotografie negustióznej kúpeľňovej bielizne, ktoré uverejnili na fórach nespokojní hostia. Pripomeňme ešte, že online recenzie sú hneď po lokalite a cene tretím najdôležitejším faktorom pri výbere hotela.

osušky a uteráky

Rovnaká spoločnosť realizovala cielený prieskum v Spojených štátoch amerických a vo Veľkej Británii zameraný na skúsenosti a spokojnosť hotelových hostí. Z výsledkov jednoznačne vyplýva, že kvalita kúpeľňových textílií je v rastúcom konkurenčnom priemysle cestovného ruchu rozhodujúca. Štúdia ukázala, že 94% respondentov sa domnieva, že kvalita uterákov prioritne ovplyvňuje ich spokojnosť s pobytom v hoteli. Navyše 73% opýtaných potvrdilo, že stav kúpeľňových textílií významne vplýva na ich rozhodnutie vrátiť sa do toho istého hotela aj v budúcnosti a 84% verí, že hotelové uteráky sa podpisujú pod meno zariadenia. Čo sa týka atribútov, ako rozhodujúci faktor spokojnosti bola identifikovaná čistota uterákov.

rozmaznávajúca kúpelňa

Kúpeľňové textílie sú prvkom zariadenia, ktorého výber sa neoplatí zanedbať. Tí, ktorí ocenia ich kvalitu, čistotu a celkový stav sú práve hoteloví hostia. Takto získané pozitívne referencie sú jedným z najvýznamnejších faktorov úspechu každého ubytovacieho zariadenia.